♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ KaN DaH CaKap DaH...MaKaN LaGi ~



wah wahhh... pagi pagi gini..bess kan kalu dapat tengok gambo2 makanan...yer dak...


meh meh dengar ni... semalam  KaN DaH CaKap DaH...cam nak  MaKaN free Lagi ....eh eh...silap... sebenar nyer dah rancang cuma tak pasti jer jadi tak jadik.... 


...tiba time rehat...alhamdulillah.... dapat lagi kami makan besar ...sempena nak menyambut ramadhan ni .. bess sangat... bergerombolan la kami semua ke sana...


ehem ehem...bukan satu pejabat tapi unit kami jer tau...
tak kena kuar duit poket pon masa ni....tapi guna duit along kekami setiap bulan ... hehehe......leh kira cam free jugak la kan....



ahaaaa... bess nyer... ini yang tuan tanah nyer tauuu... KeNny'S Quarter MeaL... with the 3 side dishesss...
memang peberet niiih... potato salad..mashed potato and coleslow...


kalau masuk sini... mesti oder yang ni jer...tak oder yang lain dah.... original recipi la katakan...



dan muffin nyer mesti ler..banana flavourrr.. 
dolu dolu... pernah juga rasa muffin cokelat dan vanila flavour tu...sedap juga...tapi sejak2 dah jadi Omak ni banana juga la jadik pilihan nyer....




di sebab kan batuk masih berkong kong lagi.... oder "Plain Water" jer...tak macam selalu..... selalu nye mesti la oder yang ber"refilll... minum bersama sama kengkawan...


yum yum yumm... kenyang sampai ke petang....drive pon ala2 pening.... mabuk makan la katakan...
hehehe...


tengah ari ni ...yang betol betul makan free... makan sampai kenyang gak...opis kami banjer... sempena Ramadhan Al-Mubarak juga.... 


mmm... tak tau lagi makan per... nanti lah uplod lain ek...wa babaiiiii dulu lah...ok
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)