♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ PLaYMaTe BaRu... yeyeaahhh ~



ari ni sampai rabu...kalu de n3 tu oto publish jer ek...
akk berkursus loooo....


harus ler pergi tuk memenuh kan buku log...ye dak...
sooo kalau takdo comment tu jangan marah arrr...
ti come back akk comment bebanyak yerk....


meh layanzzz gambo ni jer yer....


si Mia bile dapat PlayMate tikorr....



terlentang mengapai gapai tangan...rasa kelicinan tikor..



menerap pulak...ingat kan menilik tikar...rupa rupanya remote yang dikerjakan nyer



dah boring... terlentang balik... berpusing pusing ke hulu ke hilir...
syok agak nyer biler dapat tikar baru...sambil mulut bising bercakap ( bahasa antarabangsa nyer lah )




opss...abaikan muka yang tak nampak bentuk muka dah yer... bukan nyer senang nak ambik gambo nyer sekarang...


ok itu ajer yer...
c u next n3...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)