♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ MY NeW LoVyy ~


kat SINI ari tu si Omak dah up gambo kat kotak nyer jer.....ari ni Omak nak upkan gambo yang betol nyer pulak....





haaa... cantek kan......

iteww la dia Si loVy nyer... limited edition C3 purple kaler gitewww...


lom abis Si Omak nyer teroka...anak nyer Si SuLoNg dah mendahului....hok alohh laaa...cekap sungguh dia kerja kan si LoVy Omaknyer nih aihh....


satu hari suntuk si LoVy ni dok kat tangan nyer....ke hulu ke hilir...even ke tolet pon dia bawak....seb bek dapat ditegah awal oleh Omak nyer... kalau tak...kebussshhh ler ke lam lobang tolet tu.... aduiii yaaa...



biler ditanya...senyum senyum kambing Si dia...
biler di tengok... loorrrr....
habiss semua GaMeS di "Godek" nyer...seb baik la demo jer yang dia main....
kalau tekan "buy"ing GaMeS ... 6 jahnam la bill Omak...nak oiiii.. 

bahya bahya....
harus di letak di tempat tinggi ni... baru lah tak tercapai dek tangan si SuLoNg tu....
hahahaha...gelak kejam ( tanduk 2 di atas kepala )


tengah xcited dapat Si LoVy BaRu...harus lah kede sekejap....ye dak.... kalau dah lama sikit baru ler boleh di izin kan Si SuLong mengerjakan nyer......


lalalaaa...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)