♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BLoG xDe...SHoPiN La PuLaK ~



haaaa... tadi dah citer kan...kann....


disebab kan xleh nak berblog.... kami2 kat opis ni pon...mula kan lah langkah yang panjang....tapi xdo ler kuar kul 12.oo tepat... tambah lagi setengah jam baru ler kami kluar...ke sinnuuunnn...nun di seberang sinuuuunnn.... 


ops...dek kerana jarak yang memisahkan hanya sedepa ajer.... kami pon melangkah melenggang lenggang kangkung sajork... tak perlu nak berkejo kejo... takkan lari gunung yg dikejor....hahhaaa..


leh katakan banyak jugak ler bazar jualan yang dibuka....tapi xpat nak menarik minat kekami semua????...yer ke???...


opsss... paham paham jer lah yer!!!...ari ni shopin...kemarin shopin...kemarin dulu pon shopinn... asyik sopinnnn jer.... mano nak ado dahh!!!!... kalau bukit pon...hari hari di teress...lama lama dah tak jadi bukit dah....jadi ler tasik...dak pon lombong... yer dakk...




tapi...takdo takdo...sempat gak merembat ini....





belikan Si BeN10 ni tuk Si SuLoNg dan Si TenGah... dan Si ReNDa PinK ni tuk Si KeCik...



AL-QuRan BeSaR...



MuQaDdaM tuk Si SuLoNg... 



buku2 latihan tuk Si SuLong dan Si TeNGah....





dan juga TuDuNg RaYa untuk BoNDa Si OmaK yang terCinTa....nun di kampong sana...( nak masuk gak yg ni ...padahal beli kelmarin nyer )...




...duit duittt.... makin lama...makin nipis lak ekauu yeww!!!..
heheheeeee.....




layannzzzz
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)