♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ GoToNg RoYoNg SeNaMRoBik ~

Assalam semua...
first2 tengok tajuk tu...mesti dah tau kan....


ari minggu lepas .... konon konon nyer nak merajin kan diri la....  ber"SeNamRoBik"....


so excited... pagi pagi lagi dah bangun... kul 7.30 start...kul 7.45 baru turun...ahaksss....angkara si kecik nyer cerita la ni... waduhhh waduhhh....lom sempat si Omak nyer melangkah keluar si dia dah menjerit jerit....


alahaiiii...cam tau tau jer....nak kena tinggal ngan kakak nye... nak xnak terpaksa ler si Omak nyer mengendong Si Dia sama... turun ke bawah....





lokasi : Taman Permainan Kem TUDM



can see from the my home...




kasik zooomm sikit...see table kat bawah khemah iteww... dah siap dengan bekfesss dah..



peserta peserta SeNAmRoBik....Si TenGah pon join sekali...




mak apak adik abang mcik pcik...semua boleh bersenam.... senam jangan tak senam....pas bersenam...kite bergotong royong pulak... di halaman rumah masing masing....


almaklum la...KoMPaNG datang buat lawatan...dari rumah ke rumah la katakan....


senam.... senam.... senam lagi....


Si Omak dan Si Anak bersenam sama... tapi....di atas kerusi sajer.... ahakssss....
Dah bawak Si Dia tu...tau tau jer lah...takdo  pe pe dapet di buek de....




... lihat la Si KeCik itewww.... ngan botol nyer...
alahai... tomeyyy nyer... 
ape ape jer la dik oiii... janji kamu bahagia...


layanzzz....

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)