♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ JaLaN JaLaN MaKaN AnGin ~



konon konon nyer ...ari minggu aritu ...
nak mendaki bukit....jalan ditutup pulak...... nak beri kan laluan untuk si LiPan agak nyer...



tengok lak si LiPaN panJang ni... menarik jer...



teringin juga... tapi nanti lah biler ader kesungguhan nyer.....





....
... yang pasti nye... destinasi Si Lipan tu...mengelilingi taman taman kat atas... entah sampai .... entah tidak ke puncak bukit tu .....  






dari parking ke Lot kedai kecik ... patah balik... berenti sekejap di simpang jalan.... tengok si LipaN PaNjaNG sebelom berlalu pergi.....


sempat lagi...berteman kan si monyet yang berkeliaran... bergambar kenangan bersama tugu rumah api di belakang.... ......opsss sory... nampak bumbung jer...


 ** aiyaksss.... memang!!!!... betul betul makan AnGiN nih.....ish ish ishhhhh.... tak pernah dibuat nih...


ohh...PuNCak BuKiT .... c u next time yeahh......

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)