♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ FoLLoW MeM "FoLLoW" ~



****biler sebut kisah FoLLoW MeM "FoLLoW" ni...teringat lak kat member sorang ni...

ari tu pon dia dah pernah up kan pasal ni....

kalau agak agak nak tengok dengan lebih jelas lagi maksudnye...sila lah klik SINI....


kalau dipikirkan...betul jugak cakap nye tuh...aiii follow u...u follow me back...tapi...BloG LiSt xder... camner tuh???...

so.. kat bawah ni...akak copykan cara2 nak buat BloG List untuk korang yg xder lagi yer...

1. klick Design

2. add gadget

3. klik Blog List

4. add a blog to your list

5. blog i follow

6. dah siap semua.. save ja..


simple dan mudah kan???


bukan nye aper??? nak senang kan kome jugak...senang nak lawat balik follower2 kome tuh.... asek deme ajer yg melawat...upkan trafik kome... ape salah nyer kome lak yang tolong upkan trafik deme tuh... tol dak???


satu lagi... **kalau dah lawat tu...

tolong la klik sekali iklan2 yang ade kat blog deme tuh... boleh la bagi hasil jugak... bukan la setakat jalan2...@.... tinggal komen jer...
baru lah betul...yer dak????...   
bak kata ""WonDeRPeT""...apa yang penting????...

**KeRJAsaMa**


....daaa....


psst/::... jangan marah arr.. 

*****
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)