♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ JaDuaL WakTu Ker JaDuAl MaiNaN niH ~



alahaiiii...kesian nye...
cer tengok nih...






dah koyak rabak dah semua nye... menanti masa untuk di buang ajer dah ni...
sungguh berjasa wooo... 


JaDuAL WakTu TaHuN 1...dah jadi cam Jadual Mainan dah nih...


mula mula tu elok jer di tampal di buku LatiHan tu...@ buku Conteng2...hari2 di usung nye.....


last last... dah jadik canggitu baru lah mau disimpan di rumah...
dari satu buku dah tinggal kulit nyer saja..


seb baik lah sempat di selamatkan dari tangan si KeCik... kalau tak maunye jadik cebisan cebisan halusss nih....barang yang abang sayang....yang itu lah jugak yang dia nak...


sooo... tuk menyelamatkan nye lagi..... terpaksa la Si Omak nye menyalin nye balik ke tempat yang lebih selamat...yang lebih besar..


nahhh...






besar kan...sebesar size a4 lagi...
leh ler di tampal di dinding rumah tu haa....




ini....kalau tak tau susun buku lagi ni...tak tau laa Abg PiT oiii...
sekolah dah setengah tahunn dah... susun buku pon masih suruh Si Omak nya yang buat...
amacam tu....ker saje saje je nak bermanja ngan Omak nye kot...


alahaiii Si SuLoNg...




notahati : **harus di tampal terus petang ni.....
kalau tak...mau nyer diusung ke hulu ke hilir lagi nih...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)