♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Wowiee... BeRuBah LaGI DiKau Yer ~



kome ada perasan @ tak??? 


pada masa ini dan waktu ini...Si Dia ni berubah watak lagi...
dari 2 dah menjadi 3 pula....


jom2.... sama2 kita saksikan...






*




*


taraaa....






sebelum berubah....header and text nye...


masih sama... simple dimple ....


tapi... biler dah berubah... ini lah jadi nyer....




nahhh...tengok laaaa...




cam ader kelainan... kan!!!...




ahaaaa...bess kan.....


layout baru ... 3 column...  header tetap sama... cuma diletakkan info tu kat bawah nye... kasik nampak cam terlebih2 penting lagi...




masa layout 2 column dulu agak banyak citer la jugak... mana tak nyer... asal nak tengok citer kome semua... kena scroll dulu sampai ke bawah...baru leh tengok.....emmm..... 2 kali scroll pon lom sampai ke cerita2 kome semua tau....


biler dah ader layout baru ni agak senang sikit la....scroll jer roller mouse ni... dah nampak dah citer2 kome semua... besss kan...


iklan2 yang nak diklik2 pon...mesti lah diletakkan di atas... sebaris jer... cukup senang...kalau2 kome  rajin nak mengelik-ngelik nyer.....
... 


*kalau ikut kan.... pemilihan layout ni penting jugak la....selain tirai2 @ langsir2 yang cantik mantik tu...kan... dan lagi satu....susunan tu pon kena la ngan gaya nyer..... jangan bagi nampak crowded sangat...baru la menarik.... yer dak....tak gitu semua???


besss nyerr... bile dah siap... okay lah...sampai cini dulu lah yer....nak layan kan hati yg tengah gumbira ni....lalallaaa
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)