♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ OtoPuBliSh La~



n3 ni otopublish la...


...kalau ikut kan....masa ni kami dah ader kat kampung dah ni ....




ngah melayan kerenah bebudak ber3 nih...


si SuLoNg... 






ngan si TengAh mesti ngan beskal nyer...






 si KeCik Lak... mesti ke hulu ke hilir... membuat kerja nyer...




Masing masing melepaskan rindu ngan kampung.....




yang paling seronok nyer : 


...mereka ber2 boleh buat ... semua yg mereka suka...men lumba beskal.... naik turun bukit ngan beskal.... berkotor berkubang pon boleh...  


si Omak dan si Apak nyer merelakan jer... tak sampai hati nak dihalang nyer...biar lah...sekali sekala balik kampung... sekali sekala jumpa tanah la katakan....tak per lah... 


main la puas puas nak oiii....


sok... biler dah balik KL...dah xde peluang dah nak men macam tu...nak berbeskal lama lama pon.....tak sempat....... main kejap jer dah malam.....kesian.... kesian... kan.... 


pe pe pon kite layanzzzz jer la deme ni main...kay...babai...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)