♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ InsyaAllaH... MinAt SunGGuH Nya Dia ~



bile dengar lagu ni... pasti ader yang menyambung...
dan ia... semesti nye kanak2 riang kat rumah Omak la aihhhh....




Si SuLuNg Dan Si TEnGah memang cukup suka lagu ni...


nak nak time dia nyanyi 
"" InsyaAllah"" ....""InsyaAllah"".... ""InsyaAllah""...you'll / We'll find the way....
mesti diaorang nyanyikan jugak...


kekadang tu si KeCik pon ikut sekali menyanyi...tapi versi dia laaa...
kumat kamit...kumat kamit....


bile keluar lagu ni kat tv.... dia akan tunggu jer depan tu....sampai la abis...


seronok rasa nyer... hati pon berlagu riang bile dengar bebudak tu menyanyi kan lagu ni...
walau pon hanya pandai sebut ... "" InsyaAllah"" ....""InsyaAllah"".... ""InsyaAllah""...you'll / We'll find the way....




pon dah cukup bermakna sekali...memang bess...bait kata nye sungguh indah ......patut la bebudak ni suke sangat lagu ni...




*







every time you feel like
you cannot go on..
you feel so lost and
that you're so alone
All you is see is night
and darkness all around
you feel so helpless
you can't see which way to go
Don't despair and never lose hope
cause Allah is always by your side
InshaAllah (2x)
InshaAllah you'll find your way

InshaAllah (2x)
InshaAllah you'll find your way

Every time you commit 
one more mistake
you feel you can't repent and that it's way too late
you're so confused 
wrong decisions you have made
Haunt you mind and your heart is full of shame
but Dont't despair and never lose hope
cause Allah is always by your side
InshaAllah (2x)
InshaAllah you'll find your way
InshaAllah (2x)
InshaAllah you'll find your way

Turn to Allah
He's never far away
put your trust in him
raise your hands and pray

oh ya Allah
Guide my steps, don't let me go astray
You're the only one who can show me the way
show me the way
show me the way

InshaAllah (2x)
InshaAllah we'll find the way
InshaAllah (2x)
InshaAllah we'll find the way
InshaAllah (2x)
InshaAllah we'll find the way
InshaAllah (2x)
InshaAllah we'll find the way

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)