♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ YeaHaaaa... CuTi SeKoLaH NaK MuLa DaH ~



waaah waaahh...bess nye kan...
paling besss mesti ler budak budak sekolah...hari yang ditunggu tunggu telah tiba... kalau boleh setiap hari nak bercuti nyer... hahahaha


Kalau Si SuLong ni haaa...




...hari2 asek dok menanya..... bile nak cuti...bile nak cuti...nak balik kampong ni....

aduiii laa... dia yang sekolah tanya kiter lak.......anak Omak...alahaiii.... anak Omak...
yang syok nyer.... kalau tanya dia.... semua nye""tak tau"" ...





kalau si TenGaH ni....Lak




...hari hari nak pegi sekolah....tapi ngan syarat....pakai baju sukan warna hijau ( baju khas bile de program ) ... nak pergi ke TaMaN BuRunG...katanya... 


padahal nye...lawatan tu... tak tau bile tarikh nye lagi ...meeting antara cekgu cekgu pun belom lagi... surat pon takdo lagi...haaaihhh laaa....agak-agak nye dia terdengar cekgu cekgu dok berbual bual kot....


pastu lak... tiap2 pagi....leh suruh kiter tepon cekgu dia dulu...tanya kan ari ni pakai baju kaler pe???....esok baju kaler aper???... 


hadddooiiii la...seb bek la si OMak nYe cerdik gak... buat buat calll jer.... kalau tak... remuk redang ler duit poket si Omak ni nak oiii....nak bayor kan bil tepon call cegku tu... kalau sekali sekala tak per la gak...hahaha




* mintak2 ler cuti sekolah ni dia tak mengamoksss nak pegi sekolah... haru biru jadik nye nanti...


InsyaAllah nak... minggu ke-2 cuti sekolah ni de ""KenDuRi ArwaH ToK""aH....leh ler kita balik kampung yer nak....


... pe pe pon...""Gud LuCk"" buat anak Omak ber-2... 
Si SuLuNG ngah habis kan... exam tengah tahun ari ni...last day setelah 3 hari struggle.... dan Si TenGah lak...ader peraduan mewarna pagi tadi... 




""ALL The BeSt My Son'sss""...


ok...itu ajer dulu yer...babai..   
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)