♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ MaCaRoN'Sss DaH SaMpAi ~






yeay yeahaaaa..... 


nahhhh... tu dia gambar nyer...cantek kan kalering nyer...warna warni kehidupan... hijo biru kuning oren putih... semua ader ... macam2 falvour....besssss...


odernye kongsi kongsi ngan kengkawan opiss... dapat ler 5 bijiksss sorang....tapi... 2 dah di ngapsss... tinggal la 3 bijik jer yang sempat di ambik gambor nyer...






untuk kengkawan yang terlioq.... ""maap""...""maAP""... ""MaaP""...aiii ucap kan... noww   dah abis laaa...


untuk yang mengidam...leh ler oder ngan  CikMin  ni...kami kami semua oder kat dia laaa....




 oppssss.... aiii tukang makan n tukang bagi duit jer...kalau nak tau camner nak oder leh ler tanya si budak LyN ni ... dia yang bertungkus lumus semua nye....hahahha...




manis tapi sodap... kalau hari hari makan ni... kencit manissss leting laaaa....jawab nyer..
pe pe pon...kiteee....layanzzzzz...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)