♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BilLeR Ma"'CiK KeCiK Ni MeNgeMaS ~



tempat biasa yang dituju......mesti ler meja TV  abang-abang nyer...



okayyy.... mula mula...kita sapu kat bawah meja dulu yer....


alaaaa.... rimas la pulak ngan kaki abang ni...dok menyempit kat tepi montot orang ni...nak buat keje pon tak senang...



sudah nye terpaksa ler ma"Cik TeCik ni bangun dulu... 


tengok la gaya nya... ala ala pro gitu.... kita sapu kat tepi tv pulak yer...



pusing kiri pusing kanan...kaki si abang dah takder.... leh ler sambung balik sapu kat bawah meja ni......




apa la abang abang ni...pandai main jer...barang barang tak reti nak simpan... seb bek la ada si tecik ni... menolong... 





sapu situ... sapu sini... atas meja....bawah meja..... semua di sapu nya..........


alahai....anak omak....rajin nya....





opsss... berenti la sekejap .... tengah pikir mane lagi nak sapu nih...atas tv sudah...tepi tv pon sudah....kat mane???? lagi yer....





haaa.... dah jumpa dah.... kat belakang tv ni belom..... manyak abukssss la.... boleh ler sapu sikit... tangan tak sampai la pulak... siap terjungkit jungkit kaki nye menyapu abuksss tu....






oooohhhh... penat sudah... berenti rehat la sekejap..... jap gi leh sambung keje lain pulak....lalala....




cer tengok tu.... itu la dia... penyapu yang dia gunakan tu... cantekk kan.....


abissss bersepah sepah ..... dia kerja kan... mengemas la konon-konon nya tu....hahaha....


kite layanzzzzzz jer la...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)