♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ ALaHai....IkaN ToNgSaN ~


ikan aper ek????.... 
tak pernah ku dengar nama nyer.... ahakssss....
Maap...maap ...maap... kalau nak kata aiii ni jakun pon tak per...... aiii tak marah....aiii tak ambik ati pon...
.....

pg tadi singgah sekejap kat umah si MaMa DarWiSy ni... pastu bile nak komen...terbaca la pulak kesah si MaK HaNan ni bawak bekal IkaN ToNgSang pagi ni....sooo....aiii terjah ler umah dia pulak...

konon konon.... nak tengok camner rupe nye .""IkaN ToNgSaN"" tu...


gambor nye akak pinjam sekejap..yer zan!!!..

sekali tengok cam ikan isi....dua kali tengok pon cam ikan isi.... 

...iKan iSi ngan IkaN ToNgSaN ni ...ikan yang samer ker????
sapa tau????...sapa tauuu????...cer citer..



aiii pon ringan kan mulut la menanya bebudak lelaki kat sini....
tapi .... biler di tanya...lain pulak yang dijawab nye!!!...


aiii tanya ikan aper??? 
di jawab nyer..... ikan tu.... ikan makan taaaaeekkk...ikan tu besar....sisik nye besar2... gelap2 sikit.... sambil gelak gelak.....



adouiiiii laaa budak2 ni..... buat lawak pulak....hrmmmm.... layanzzz jer lah...aiii pon gelak sama...ahaksss


...


sudah nyer ...google jugak ler terpaksa kucari....


haaaa.... dapat pon....
tuuuuuu.......




ALaHai....iKaN ToNgSaN.....macam ni rupa nyer kamu yer.....




itu lah dia!!... kalau tau makan jer...tak pernah nak menanya....
iKAn ToNgSan pon leh tak kenal..... 



ahakssss........ape2 jer lah...



psssttt...jangan jadi macam aiii.... kalau bab ikan besar ni...aiii tau makan jer...tak tau nama nya...hehee


Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)