♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Sekolah oh sekolah ~ FaSa 2




""" SekOLaH KeBanGSaAN TuDM SubaNG"""


pagi ni... 


aiii ke sini sekejap...sooo... cam biasa la... keje... masuk lambat sikit lah....dah mintak kebenaran bosss tau...


hajat di hati... nak me-register prasekolah kat sini...tuk si tengah... kesian lak bile ngingatkan dia asek ketinggalan kelas jer taon ni... 


macam yang pernah aii citer kan dulu dalam NI..


kesian kan... harap2 nyer dapat la dia bersekolah di sini lak...tuk taon depan ni.... balik sekolah leh jalan kaki jer... rumah kami depan ini sekolah sajer maa... senang kan...


ho ho ho ho... 


dlm hati masih berkira kira.....emmm... dapat....ke... tak dapat... ek... ape ape hal ... kiter tungggu dulu yer... dah selesai sat g aiii citer kan lagi... result nyer.... 


ok... cauwww dulu....


dapat.....ke.... tak dapat?????......dapat.....ke.... tak dapat??????...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)