♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Sekolah oh sekolah ~ FaSa 3



haaaa... come back semula... aiii dah ader kat opis tau...


ni dia...sambungan n3  pagi tadi.......


dukacita dimaklumkan...Register tuk """Prasekolah""" belom di buka la... bulan ogos ni baru start dibuka katanya... 


tapi ...


untuk darjah 1 tahun 2013 dah boleh d'register... soooo... jangan buang masa lagi... jom kita me'register beramai-ramai yer....


kalau di ikut kan... tahun depan pon masih boleh register tuk si tengah tu.... tapi memandang kan si mama nye ni dalam kerajinan... elok la di buat awal...kan...


ok lah... aiii cauuu dulu yer...nak on9 JPN Selangor sekejap... saper2 yang dok kat selangor...berminat nak meregister macam aiii ni boleh ler klik  ""LINK"" ni yer...


ti kite jumpa lagi yer...



Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)