♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ KoLeKsi keSayAnGAn ku ~



sebelom citer banyak ... uplod gambar nye dulu lah..







haaa.... itu lah dia.... 


"""KoLeKsi keSayAnGAn kU"""".... 




tersimpan rapi di opis... yang masih berbaki....selebih nyer lagi ader kat lam keta dan di rumah...


opsss... jangan tak tau... kalau dah ader kat rumah tu... 2 3 batang pon lom tentu cukup... depa 2 orang tu pakat dok berebut ... sudah nyer... patah la lidi nyer barang sebatang 2...


dan... 


dengan kata lain... kalau simpan di rumah..."jahanam mukholidi nafi ha abada"... lebih baik ler di simpan rapi di opis ku.. tak dak sapa nak kacau dok berebut...


yang ni tak ingat dah no ke berapa... sayang nak bawak balik... 


warna pink cair...




yang ni kat bawah ni lak coraknye  ala2 pokodot...warna merah tau... bukan warna pink....... 


sesetengah kawan2 ku kata... kaler merah ni kaler "orang kampong"... ye ker???...


tak de hal lah...aku tak kesah pon... kampung pon kampung lah...dah memang "aku orang kampung".... 


janji aku bahagia...kan....kan...kan...suker sangat..




yang ni lak...warna biru... warna kegemaran ku... siap bercorak2 dan berliku2 di hujung renda nyer...


dan ... paling terbaru dalam simpanan ku... cantik... corak corak flora... warna pink terang...keluaran sempena hari ulang tahun "AvOn"..




"""happy 125th anniversary""" to AvON"""



semua ini.... di bawa KhaS dari """AVON"""... my favourite boutique...




kalau dah ada member'sss CARD tu...elok lah di gunakan... yer dak... rugi'sss kalau dibiarkan kad itu expired...boleh dapat diskaun lagi...




psssttt... aiii sendiri pon oder kat orang jugak...hahaha... card sendiri simpan wat pekasam lam dompet... sekali sekala baru lah di pakai...bukan nya aper...malas nak menapak...ader ke patut???...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)