♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ PeTuNjuK ARaH ~


biler nengok kan tajuk kat atas tuh...
teringat lak si Ijan bercerita pasal cuti bajet nyer.. sian kan... masih ader yang ketinggalan dalam kemajuan...

alhamdulillah... kat semenanjung ni semua nyer mudah dan senang....

sepanjang jalan penuh dengan """PaPaN2 TanDa""" @ """PeTuNjuK ARaH""" @ """SiGnBoaRD"""...untuk kita semua...

contoh nyer...dari rumah aiii ke opis di PuTRaJaYa..


masuk jer highway... depan sikit ader ni...simpang ke USJ...HicOm ...PuChonG.......


beberapa km lagi ader ni... """SiGnBoD""" kiri ke PuTRa HeiGHts...



tak cukup ngan """PeTuNjuK ARaH""" di tepi jalan.... kat atas jalan pon ader....


yang ni pon sama...arah ke Bdr.SauJAna PuTRa dan KaJang highway...


depan sikit lagi... pon sama...terus menuju ke PutRajAya, KLIA, NiLai dan JB... 


 dan seterus nyer sampailah ke simpang PutRaJAya / CyBerJaYA... tempat ku tuju...

 beberapa meter di depan... ToL PutRaJaYA...


haaaa... beberapa km dari tol ada lagi """SiGnBoD"""lagi .... arrow kiri ke KL...dan... 

Arrow terus ke KAjang ...DeNgKiL ... PutRaJayA...

Biler dah nampak ini... 

@ ini...

dan juga bangunan2 cantek di sini...tak tengok """SiGnBoD"""pon semua dah tau dah... inilah PuTRaJAyA... 

...tempat yang di tuju... 
Bangunan rendah  di hujung jalan itu lah opis aiii...

senang dan mudah kan.....


psssttt... kalau takde susah... kalau ader....bagus...tapi... kalau dah banyak... camner ek???? ape aper je lah...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)