♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Akhir nya :: Aku BerJaYa ~



syok nyer bile ader ni... """kad MesRa Petronas"""...


nak tau pasai per???...


gini citer nyer... semalam masa drive dari rumah aiii nak ke opis.... si kecik kat bawah ni buat hal la pulak... dok ler terkelip kelip signal nyer... mintak di isi... ( kehausan minyak la )...






sooo... aiii pon singgah ler d'PetRonAS...dekat dekat situ...


belek2 duit dalam beg... ader ler beberapa kerat.... malas la pulak nak mengusik si RiMAu kesayangan aiii tu... lagi pon ari ni dah weekend....tak banyak pakai duit pon.... dok kat rumah je la katakan...


tiba tiba ternampak ler sekeping kad """MeSrA""".... dan... tanpa berlengah lagi... aii pon swipe ajer lorr......


zaaassss.....


dan...


inilah harga kehausan yang dah terbayar.......banyak gak kan...








...lalala...lala.... gumbira rasa nya hati...
si dia hadir di saat aiii memerlukan.........
setelah.....berapa hari mencuba....setelah berapa banyak PeTRoNas telah ku singgah...

hari ini.......akhir nya ""Aku BerJAYA"" juga menebus nye......... tanpa pertolongan sesiapa... tanpa dompet ku dan juga si RiMaU ku....


suker sangat dangan hasil mu....
lov u la...bebehhhh...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)