♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ ""MuLuT iKaN JaWS"" daa ~



dalam dok belek belek gambar kat hp ni... tertengok la gambar ni...





ahaaaa.... si tengah...


tidur dalam kesedihan dan kesakitan.....mulut dah jadik cam ikan jaws daaa... 




meh kite close-up sikit...



kesian kan... 


nak dijadi kan citer... pada satu malam tu... si tengah ni asek la dok bergurau senda bersama si abang dan si adik nyer... pastu siap ader adegan terbang menerbang lagi...... 


si tengah pon dengan aksinyer terbang dari sofa nak tangkap bantal... tapi..... tergelincir pula.... tersembam ke lantai.... dan .... hasil nyer.... """MuLuT iKaN JaWS"""" daaa..


haa....tengok tu.......




bengkak...mengembong... Si Tengah apalagi.....terus ler menangis....meraung sekuat hati...


setelah dipujuk... di bubuh ubat... baru lah berhenti menangis.... sambil tersedu2...si dia  terus memelok bantal bucuk kesayangan nyer... berbaring di atas sofa tadi....dan... tertidur la sampai ke pagi... tak sempat menjamah nasi @ susu nyer yang telah ku sediakan......


kesian... kesian...



keesokan nyer.... bangun... terus ceria... sakit pon dah hilang... bengkak pon makin surut sedikit....


dan yang paling tak di sangka-sangka...





bile si dia sengeh....gigi nyer yang sedikit jongang tu dah kembali rapat... tersusun cantek ajer...




 """laaaa....tengok tu!!!....dah cantek dah nyer gigi """....."""aBg Chik"""... dah tak jongang dah...haaaa"""".....tak yah susah2 nak buat rawatan.... pakai besi kat gigi dah ... semua nyer dah jadi cantek....semulajadi""".....si dia tersenyum lebar bile di puji...




ini lah...kenangan terindah buat si tengah... akan di ingati sampai biler biler... bile di sebut """"MuLuT IkaN JaWS""" daaaa...



Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)