♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Aiii Pon SuDaH...DaFTaR La ~



opsss... pg tadi dah bgtau kan.....


haaa... ini lah borang online nyer...wat semalam tau...


*


*




borang kemasukan tahun 2013 daaa... tuk si tengah...


senang jer cara nyer...


mula2 bukak website JPN Selangor ni... 






pastu ... klik la """ Pendaftaran Tahun 1 2012/2013""" dalam box """Aplikasi atas talian """ seperti yang aiii bulat kan tu..


tunggu la sekejap sampai ia habis loading...


pastu...



klik la borang permohonan online tu... tapi sebelom tu... bacalah dulu tatacara nyer... tuk memudah kan kita juga..



dan seterus nyer isi lah ni...juga borang2 nyer...






jangan lupa cetak senarai semak nye yer... tuk di bawa sekali bersama dokumen2 yang di mintak tuk  dibuat  perakuan kat sekolah nanti...


kalau tak puas hati... boleh ler semak lagi sekali... guna pin no.. yang dia bagi tuh..


senang kan...kan...kan...


aiii dah register dah semalam dan pagi ni...dah antar dah pon..... uollsss biler lagi????... tarikh tamat ujung bulan ni ajer...


sile sila kan lah yer... jangan sampai termisss jer..udah ler..kesian anak2 kite nanti...


ok lah ...aiii cauuu dulu..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)