♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ haiiihhh... MaCaM - mAcAm La ~



kalau dulu... 


si sulung dan si tengah tu suker sangat lagu nih..pantang keluar kat radio...terjoget2 deme tuh...





si kecik pulak suka lagu nih....







dan juga lagu nih...kalau dengar... mesti tersenyum... tersengeh... geleng2 kepala lagi... suker sangat ngan lagu2 wali band...










tapi sekarang ...

deme bertiga tu dok layanzzz lagu ni pulak..... kalau dengar jer mesti nak nyanyi sama..




bessss kata nyer...kalau habis jer suruh repeat lagi sekali...

si mama nyer lak kata ..... mana boleh pasang lagu ni balik... ini bukan nyer cd yang oiii... radio la... tak leh nak tune tune balik daaa.......

kesian kan... jadik terpaksa ler deme2 tunggu keluar lagi sekali baru ler leh nyanyi lagi...

layanzzz je lah...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)