♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BiLer si KeCik jaDi MoDeL ~


lokasi... nyer : ... pasar malam """RaHsIa"""



"""LayAn Jer La...si MiA... Oiii"""...


mula.mula...


Si kecik di pakai kan scaf berambut ikal... cantik berambu beramba lagi

si dia tersenyum... malu malu kucing.....


bila di tolong oleh si mama...


baru lah si dia... tersenyum... tersengih...syok jugak agak nyer... bila dah di pakai kan scaf tu...


pastu.....


si kakak pula memilih satu lagi scaf tuk si dia....


*


*

taraaa......


camner?????



cantek kan... 

alahai....si mama sudah berkenan la... tapi.... tak muat pulak untuk si kecik ni...besaq sangat... 

hasrat di hati terpaksa la di batalkan......

dan.....si mama pulang kan balik scaf tu....tak jadi la di beli tuk si model kecik tu.....


tak per lah dik... dis time ... kita possing jer lah yer.. nx time kalau der yg muat... si mama beli kan yer......


lalala... sonok nyer... biler nengok si kecik tu jadi model... dapat possing sekejap pon jadik la...


ape aper jer lah...

layanzzzz...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)