♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ HaDoiiii... LeNGuH nYeR ~



hadoiii.... hadoiiii...


sakit nyer... lenguh nyer sendi sendi ni....
tadi lupa lak nak cekau minyak angin yang kat umah tu sekali...


hadooiiiii.... tak tahan rasa nyer... 
ini petang semalam punye cerita laaa.... anta kan si bessfren aiii ni.... 








dah Jarang2 sekali berjumpa.....boleh ler anta kan si dia ni....balik umah kat KelaNa PuTri, Kelana Jaya...satu jalan la katakan... pastu aiii boleh turn terus balik ikut jalan kg kat lam tu jer... 




Selalu nye aiii balik keseorangn ikut Elite Highway...rasa cam jauh lak kalau nak sampai ke rumah dia ikut situ....


Konon konon nyer nak ler lalu jalan dekat sikit...soooo....aiii pon pilih laluan ikut LDP Highway....tak teringat lak masa tu hujan renyai2....


pastu... lepas pertengahan jalan nak masuk ke PuChoNG LDP....hhaaaa.... ambik kooo....jem se jem jem nyer sampai ler ke sini...


RuMaH Nye La...


Hadoiiii.... penat tak terkira rasa nyer.... lenguh kaki dan sakit nyer lutut tak yah cerita la........bayangkan lah... kami bertolak dari PuTraJaYa Kul 5.30ptg.... sampai kat RumaH Dia lam pukul 7.40 malam... sampai kat rumah aiii lak jam 8.10 malam..... 


mane tak penat nyer... maner tak letih nyer.... lenguh nyer sampai ke ari ni....


seb bek ler ber2... ader gak teman nak berbual... kalau tak lagi ler rasa sakit nyerrr.....adoiiiii...


HaDoi..... ToloNg weiiiiii....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)