♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BiLa Mia PaKai KaSut ~

kasut?????

selalu nyer kiter pakai kasut tuk berjalan jalan...kan... kan..

tapi bila Mia yang pakai kasut... tau tak aper yang dia buat!!!!...

tengok ni...'


dia merangkak la....kasut tu sebagai hiasan jer.....biler dah puas merangkak...dia berdiri pulak...

tapi...



sebelah kasut nyer dah tanggal...tak boleh dudok diam jer la... sek dok buat kerja jer... habis bersepah sepah dikerjakan nyer...

tak per lah dik... dah boleh jalan sok... kiter jalan yer...pusing pusing ngan kasut baru ni ek... sekarang ni pakai tuk cantik cantik jer yer......

ini ler rupa kasut baru tuk Mia SoFea...


cantek...tapi keras sikit...

sajer jer cari yang tinggi alas belakang tumit nyer... tuk lembutkan urat betis kaki dia tu......susah la sikit tuk dia menjengket kan kaki nyer lagi... pas ni mintak mintak ler dia leh jalan ngan betol dah... tak menjengket lagi... yer dak...

yea yeaaaahhhh
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)