♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Sekolah oh sekolah ~ FaSa 4



huhhh....akhir nya...


borang pendaftaran online tahun 1 / 2013  semalam  telah selamat sampai di sekolah.....




haaa....tengok tuuuu.... cop mohor sekolah....reg.no 75/2013... ramai nyer kan... 


yeahaaa... done already.... tunggu masa si tengah jejakkan kaki jer lah...


tapi... sebelom tu......


si mama nyer kena lah  isi borang kat bawah ni... lagi sekali ler...








borang ni  kena serah kan pada bulan OGoS tahun depan ( 2012 )....untuk pengemaskinian terakhir...
lengkap bersama salinan2 yang diperlukan...


ok lah... ape aper je lah...janji semua selesai... lagi cepat lagi baguss....kan...kan...kan...
tunggguu'ssss

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)