♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Mode ~ MeRah ~

Assalam sumer...

ari ni raso cam tak berape nak larat la...
tak larat nak tarik napas ni...
batuk kong kong....
seleseme syhret syhreeettt...

tapi jalan masih ok lagi..

hidong merah...pedih nyer batang idong ku ... 
mata merahh.... berair - rair... namon ku gagah jua... 
maghi kejo weiii...

pakai pulok baju bunga merah... tudung pon merah...
cuma kasut jer laing siket...
warna itam...... 
kasut merah lom berkenan di hati lagi...
kah kah kah..





kepalo berdenyut- denyut biler tarik napasss... 
berbunyik- bunyik lak tu... huhuhu...

suara dah macam Ela n the boys deee...
kalau wat konsert time time gini sure kalah Ela.... hahaha

tapi yang syok nyer bile ...
sekali dengar cam soree Ela... 
dua kali denga dah mace sore itik kuek kuek bo la pulak..

kuek kuek kueeekkk...

malas nok ambek mc... sebab nyer masih sehat lagi...
lagi pon ubat dah beli dah kat farmasi... 
tengok lah... kalu demam baru la aku g klinik amek mc... huhuhu..
  
ok ler sume...
sakat tu dulu la deh..
cau duluuuu...



Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)