♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SiaPa Kah Dia ~

Assalamualaikum.... buat pembuka bicara...

setiap mata yang memandang.... mesti tertanya-tanya... siapa kah dia???....sape ni... saper ni????...





tarraaa.....

itulah dia penghibur hati ku...... Mia SoFea... my lovly... lovly...lovlyy doter...


setelah berkurun lama...
akhirnya dapat jugak ku masukkan gambar terbaru nyer ni...
gambar pasport pon jadik la.....

seronok kan biler tengok gambar dia ni... dah besar dah gayanyer... 
tapi susah kan men lagi nak ambik gambar nyer...
tak mo fokus...asik main2 jer... 

bayangkan lah!!!.... tiap kali snap... mesti tak jadik punyer... tak ready la... senget la... macam2.... 

pastu yang best nyer ... dah siap ambik gambar...baru lah dia gelak2.. senyum2.... haiiihhh..
nak buat macam mane???... budak - budak lah katakan... :)

dan ... setelah berkali2 snap... itu jer la gambar nyer yang paling ok...
seb bek budak kat kedai gambar tu sporting gak...
kalau tak..tak tau la!!!...


Mia Mia... nakal nyer dah nampak dah...

apa apa pon... dia tetap no one..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)