♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ KuSangKakan Ular rupa-rupa nyer???~

alamak... dah tertahan dah rasanyer ni...
camner ni... dari pagi tadi aer kat tolet takdo de... dah ader ke tak lom ni????

arrghhh... tak tahan... tak tahan... rasa terkoncet dah nak terkeluaq doh ni...

kugagah kan juo ke tolet... maner la tau kot kot dah ado aer... leh lo menggoreng...(bahasa saintifik...kata tersembuyik)

sampai jer kat pintu tolet... terus ku buka... tapi sompet lae ku  jenguk dolu...

terjengok jengok... mencari sesuatu...

*

*

*

*


*



jengok punyer jengok...

zaaassssss....

terkejut brok aku sekejap.... sambil terlompat sedikit...
tau dak aper yang ku jumpa???


*


*


*


*




dalam kepala dok terbayang kan si ulor melingkaq dalam tolet jo...
tapi.......




*



*



lorrrrrrr.....  rupa- rupa nyer





*



*



*






*






si Molly la..
dok tengah mengemop lantai tolet.....
ahakssss...

patot la munyik seresssss sereeessss jo....
hahahaaa....


buat suspennnnnsss jer..



Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)