♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BaRu BarU ~

fuhhh... lega..
akhir nyer dapat jugak ku siapkan blog yg terbaru ni...
siap ader gamber bebudak 3 tu lagi....

seharian bertungkus lumus men crop gamber gamber bebudak tu...
pastu terpaksa lak dicantum kan balik... dan diconteng conteng la sikit... bagi nampak kekemasan nyer...

agak nyer semua cam ni ker??? biler nak mencorate gamber title yang baru ekkk... berpeluh jugak le...kembang kempis semuanyer...
ingat senang ker????....

pada sesape yang rajin mendekerate seperti aku ni... syabas dan taniah aku ucapkan...hehehe... 


syok nyer... bila dapat tengok hasil tangan sendiri....menjadik jugak... menarik lagi...
kira ok lah kan...
ok... cau cin cowwww
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)