♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~::Kenyang SuDah::~

terima kaseh bebanyak pada kys.... sudi menjemput kami ber3 ni...

ari ni sedih sikit...dah ler cafe kat bawah tu tutup... kafe sebelah lak... xsempat sampai lagi makanan dah abis dirembat... seb bek ader gerai waffle bukak... dapat la makan sepotong sorang... xkeyang lagi... balik ofis makan megi lak...huhuhu...rasa kenyang la sikit...

sambung wat keje sikit... kys lak tepon...jemput ke opis nyer- makan lagi...

fuhhh... kenyang tol la.... sedap nyer trifle tu... rasa cam nak lagi la... tapi dah xleh masuk dah... dah kenye sangat dah ni... meh kite layanzz...


ni ha gambar nyer... sedap kan... 2 2 gambar ni di ambil dari album tuan nyer trifle ni... jgn mare a... pinjam kejap... yang kat atas tu versi ari ni ... jamuan raya kat ofis dia...

yang kat bawah ni lak versi semalam... jamuan raya kat tempat aiii... di sponsor oleh orang yang samer... warna jer len tapi rasa nyer samer jer.... memang besss....


seb bek la perut dah kenyang... dapat makan sikit jer...kalau x kenyang lagi mau bertambah2 ni....

tp jangan x tau....dalam kenyang2 tu sempat lagi try laksa sikt...sedap gak... cam ner ni... perut dah se'eh...tapi mulut nak lagi ... hurrmmm... nak kata x baca bismillah... dah baca dah... hehehe

pikir2 cam sebu pon ader gak ni...  bayang kan sampai dah xleh masuk air dah ni... last2 makan jer lah...  tunggu perut dah ok sikit.... baru lah leh minom air... ahakksss...

ok lah... sampai kat sini la dulu yer...
Sekian
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)