♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~::yeay yeah::~

Salam semua...


aku rasa agak lama gak xmasuk blog... xsempat la nak update... sorry ek semua..

tak nak la citer panjang2... meh kita masuk kan pic dulu yer... ti baru citer...


dalam dok membelek2... menyusun2 file kat komputer ni terjumpa pulak gambar ni... gambar ni diambil sebelum raya.... agak dah terlupa dah tentang gambar ni.... barang2 ni ku beli masa mega sale kat presint 16,putrajaya ari tu.... banyak gak baju2 budak yg dijual kat situ...murah2 semua nyer... kalau x pikirkan aku dah memborong baju raya anak2... mau jugak aku laburkan kat situ...hehehe...

mandian ni ku rembat dua sekali... murah sangat harga nya... kalau xoffer jangan harap la nak dapat harga ni...RM15 tuk 2 botol ni... sampai sekarang ni pon mai fam masih gunakan nyer....x abis lagi... tol2 jimat...bau nyer pon wangi....



hok yang ni lak... 3 botol 10 inggit jer... untuk anak2 kesayangan ku...seronok kan men lagi biler dapat botol ni.. yang paling seronok sekali... SyaMRi lah...


"Mama... mama... ni botol sape ni... botol syameyi ke....Syameyi nak yang kaler ijau... buleh x""...kata nyer lagi....


Budak sorang ni xnak sama ngan abang n adik nyer...len dari yg len...xnak berkongsi.... nyesal lak x rembat 2... rugi... kalau x dapat ler 2 botol sorang kan... xpe lah ti kalau de lagi... buleh ler malabur lagi...


itu jer la wat masa ni...
selamat shopping2 Malaysia...
Sekian
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)