♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~YuM YuM YuM~ McD

yum yum yummy... McChiken~ McD~
best nyer dapat makan...xsabar rase nyer...bila ku bukak terus ku ngap...yum yum yum..
terasa keenakannya...2kali ngap...baru teringat...ooohhh maii blog lom ter'update...
so cepat2 ler aku kluarkan hset...snap snap gambar nyer...inilah hasil burger yang dah d'ngap...hehehe
sungguh berkesan...nampak tak...bentuk yang d'ngap pon ader...ader 2 lekuk lak tu....
betape menggiur kan ...d tambah lak ngan sos nyer...syyykkk toolll..
so cepat cepat lah beratur d McD...jika anda terliurr...hehehe...aiii berenti d cni dulu...nak sambung makan lagi...
Sekian

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)