♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

TaiLOr TaiLOr...

yea yea...best nyer...tawon ni baju rayer banyak la skit dari tawon lepass...
seb bek ler ctK ajak p jaet bayu kt kawan nyer...kat serdang...jauh sikit ler...tapi xper asalkan dapat wat rayerrr....susah tolll nak cari tailor kat kl sekarang ni...
ader ler 1 tailor yng ku suke...kawan opis nyer tailor...rumah nyer kat Subang Jaya...baju yg dier jaet sedap pakei tapi ongkos nyer lak tinggi...xter mampu rase nyer...beli ken arga 10 inggit jer upah sampei 7 80 inggit ...xberbaloi baloii rase nyer... kalu ken mahal nak gak aku anta...hehehe..1 lagi tailor yang aku suker....
maner lagi kalau x kat kg...baru2 ni balik kg...lupa lak nk bawak balik semua (tertinggal kat opis)...
alih alih 1 pasang jer la yang bawak balik...tu pon sebab ken tu dah ader kat rumah...ader gak lagi  3 4 lai ken yang aku bwk balik samer...tapi yg tu tuk mak ngan adik beradik ku... teruk toll laa...
xsabar rase nyer nak try baju tu...harap2 dapat ler siap cepat... kalu sedap pakei leh ler anta kat dier lagi.... ken ader la lagi bbraper pasang ni tengah menunggu untuk dijait...boleh cari ken lagik ni...hehehe
bessss bessss... jom kengkawan...kiter p bororng ken lagi...saper2 berminat...bgtau ekkk..
ok lah...setakat ini sahaje tuk mase ni... sampei jumpa lagi di len mase lak ...hehehe
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)