♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

MeN KeTA ConTRoL di uJuNG MinGgU


"Mama...joM kiTa men Keta Lumba kat bawah  "...abang nak men keta control ngan adik ni...Jom La mama
teman abang"... ayat SyafiQ mengajak...
macam 2 kesah bbudak ber2 ni...nak men kat luar rumah takut...sudah nyer mak nyer gak yang kena meneman..
Kesian...
yang abang tu oklah...dah pandai men...
yang adik ni masih terkulat2 tekan control keta...
keta xjalan...kiter lak yang dimarah nyer...
nak marah pon ader nak tergelak pon ader...

meh layanzz gambar2 bbudak ni ngah men keta...

Ni masa rehat sekejap..penat nekan control keta...


abang tengah bincang ngan adik nyer
nak men kat belah maner..."keta Abang jalan lu...pastu baru keta adik jalan ye"...pesan abangnyer




adik ngah betul kan aper2 yang patut dlu...susah nanti kalau keta x mau jalan ...
macam mekanik la plak...



abang pon aper kurang nyer...nak cantik kan gak keta nyer...





jom layanzzz gambar bbudak ni men keta control....sambil men keta sempat lagi posing...


opsss lupa lak...diselitkan jugak gambar peminat nyer...ni mesti ader..
Peminat Cilik...


syok tengok abang2 men...dia pon nak men samer... sampai meleleh ayaq liuq nyerr...

tapi ader satu lagi yang syoknyer...layanzz lu gambar gambar ni...






Orang len yang men keta Control...dia yang penat...minum susu abis sebotol...
nak men keta xdapat...nak pegang keta abang xbagi....nak jln pon xdapat lagi...xleh nak wat kacau...so ini ajelah yang dapat dia buat...Fuhhh lega....dapat minum

yang pasti nyer keta conTrol bbudak 2 tu mesti sekejap jer riwayat nyer...esok mesti tamat sudah riwayat nyer...al maklum ler ...semua nyer mekanik x bertauliah...( abang n adik termasuk ler si peminat Cilik ni...)

Sekian.
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)