♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

: KeDengki yang melampau!

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥


baju Mia lagi??
"asyik asyik baju Mia...asyik asyik baju mia aje mama ni!"...

"satu baju mia...dua baju mia...tiga pon baju Mia jugak"
asyik2 baju mia aje yang mama beli...
kitaorang xde pon"

alaaa..biar je lah...dah hang banyak songeh!..kata si sulung pulak
"ha ah kan abang...Mia tak banyak songeh macam acik...
dia pakai jer apa yang mama beli...tak kisah pong..tapi acik?"...

"banyak Songeh"...katanya sendiri

haaa tau pon..katahatimaknya

haiihhlaaa acik!..memang kedengki betul si acik dengan adik nya...
pantang beli baju adik Mia..si acik mesti bersungut...

"asyik asyik baju Mia..asyik asyik baju Mia"..

bukan maknya lupa tapi saje je takmo beli..sebabbb!
dia tak pakai pon..
baju2 yang dibeli..semua nya dah disedekahkan kat sepupu sepapat deme....

sejak2 dah pandai melaram, dah pandai memilih ni...
xnak dah dia pakai tshirt2 biasa ni..nak nya baju bola aje..kalau yang lain ..baik tak yah beli.. 
jap lagi dia komen itu...dia komen ini..
buat sakit telinga jer..acik acik
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)