♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

Mari Belajar Excel

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

Oh My Excel...mari kita belajar excel....
...
first2..klik butang start
pastu cari menu microsoft office
and then klik lah microsoft Excel yer...
selamat belajar...kata cikgu

ohooo...makin belajar makin banyak rupanya yang kita tak tahu tentang excel...masa sekolah dulu ada belajar excel rasanya...tapi kenapa masih ada lagi yang kita tak tahu pasal excel ni...opss!...atau pon dah terlupa...maklum lah dah lama tinggalkan alam persekolahan...ececeeeeh!

cikgu tanya : bayang kan kalau mouse tu rosak...macam mane nak buat?
argh blank sekejap!..
oh yer...kita guna kan lah button "Alt" kat keyboard tu...pastu excel tu akan kuar lah cam gambar ni


ha...kan dah keluar abjad2 kat menu excel tu... 
hokey..kita sambung belajar lagi..

bye
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)