♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ JeM teruk...akibat dari Accident di Lorong Kiri hiway shah Alam-subang! ~

sambungan dari SINI
hari ni lah jem paling teruk dan paling lama pernah ku kena...
bayangkan kul7 kuar rumah...7.15 baru dok bawah flyover...lom masuk tol lagi...tak boleh bayangkan kul berapa nak sampai opis tadi.. haduihhh!


bayangkanlah..sampai 5 5 lorong masuk tol penuh sesak..laluan emergency takyah citer lah...berderet jer...memang letih dan lenguh nya kaki tuhan aje yang tau...kereta takleh laju...setapak setapak jer geraknya...cukup seksa nak menunggu turn clear tiba...


haa...masa ni dah selamat keluar dari jem...1 jam lebih terperap dalam jem weiihh!..
alhamdulillah... xde lagi jem...hiway ke putrjya clear jer...tapi jalan sebelah sinun...tengok! 
tak tau lah berapa jam deme kena menunggu tadi...
aku yang sejengkal jer tu pon dah berjam2 terperap..inikan pula berjela jela panjang nya

ni semua gara2 accident di lorong kiri hiway subang lah...semua jadi jem...


masing2 merana lah nak menunggu jawabnya...
panjang giless...sampai ke caltex(jejantas simpang puchong) jem nya ni ni...
haiiii lah kan....sabar je lah..
seb bek lah hari ni jer..kalau hari hari makan hati jer lah jawabnya!...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)