♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

: Busuk yang Wangi

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...

meh kita mulakan dengan cerita si busuk yang wangi..
busuk bagi emaknya...tapi wangi bagi anak2 nya..


ini si dia punya...
cukup feeling kalau dapat peluk sibusuk ni sampai pagi...tak boleh berenggang.
kalau terjaga pon yang pertama dia akan gagau cari sambil mata pejam...sibusuk ni lah..
mak ayah kedian cerita!..

bila ditanya..
wangi tak bantal tu?..
wangiiiiiiiii jawabnya... 10 kali tanya..100 kali wangiiii jugak jawabnya...
memang tak boleh tinggal sibusuk ni...kalaulah boleh...nak saje diusung sibusuk ke mana-mana dia pergi...ke kedai...ke pasaraya...ke hospital...nak turun main kat taman pon nak dibawaknya...apa cer!

apatah lagi kalau nak pergi jauh2..bermalam @ balik kampung... kena makesure dihangkut sekali... kalau tak...jenuh kena pusing balik..
yang syoknya bukan 1 je yang kena hangkut...tapi 3 3 sekali kena hangkut sekali...

seb bek lah deme ber3 jer...kalau ramai...jenuh omak nya
Sibusuk...si busuk...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)