♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Betul ke tidak!...Flyover ke Science Park dah Runtuh ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥
tuk semua...
heboh! heboh! kawan2 dok menanya...


betul tak?...
betul tak?...
ish ish...memang betul lah flyover tu dah runtuh... tghari semalam

rata riti orang dok bercerita pasal flyover runtuh..flyover runtuh.. dan ramai jugak yang bertanyakan kesahihan gambar ni.. edit ke betul..edit ke betul!..
ramai pulak tu yang tak percaya tu... kata gambar palsu lah..edit lah!..

heran aku! dengan manusia yang cerdik pandai ni...benda betul dia tak percaya..kalau benda tak betul...lagi lah!..hairan! hairan! weihh...tak kuasa lah tuanpunya gambar tu nak edit2...or  nak buat main benda2 canggini ni..takde hasil!..

memang gambar ni gambar betul ni...sebabnya kalau kita gunakan lencongan yang disediakan di hujung flyover ni..memang nampak sejibik sejibun cam dalam gambar ni...

hari2 kami lalu jalan ni...kalau diikutkan flyover yang runtuh ni tak memudaratkan kami pon..sebab nya dah ada lencongan jalan tu...cuma setiap kali kena bersesak2 lah dulu pagi dan petang tuk sampai ke destinasi memasing...

jalan bawah flyover tu dah berbulan2 dah ditutup pada laluan sebab jalan mendap...
moga2 adalah tindakan tuk perbaiki jalan tu balik...kesian kami..

kesian kesian gak...sekali tengok flyover tu dah macam kena fire kat otomen dah jadiknya...hew hew...

1 comment:

Qhaifa Nur said...

nasib baik tiada kenderaan...sebab jalan ditutup...kalau tidak tak tahulah...

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (55) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (56) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)