♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Tut***OnlineLagi ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥
selamat semua...

ahkaaaak ni kan...
sejak2 dah pandai ni kan...asyik gatai jer tangan...
pantang nampak orang tag...mesti nak klik...mesti nak tengok..tak kira lah ape pon..especially tu****

once dah klik mesti lah...jatuh chenta punyer!...
haaaaahh!

taaaaapi kan...jatuh chenta jer...tak semestinya terus nak kaut semua...
kalau ade yang dah berkenan cam kat bawah ni... baru lah ahkaaakkk buat sistem barter...


Alhamdulillah...tut*** yang dipilih pon sudah selamat sampai... 

terima kasih Meklyna ... 

semuanya senang dan mudah...petik jari...dah dapat...hehe..
alah membeli biar menang memakai
ops!..petik2 jugak... jangan sampai terpetik kosong! kosong!kosong! sudah lah...hehe


note : senyum sepanjang hari sebab dah pandai!..pang sebijik baru tau!!hehe
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)