♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Sana Sini Jem ~


waduh waduh...letih maaaakkkk...
lewat pulak la pagi ni...asyik2 jem sajork...

tengah2 hiway tadi jem..teruk jugak jem nya....:  ingatkan xcident ka???...tapi rupanya!!!... semua pakat nak tengok xcident...yang heran nya...xcident tu kat sebelah sana jalan...lori  dan bas...camne belah sini pulak yang jem...hrmmm...itu lah mentaliti orang2 kita...sentiasa bizi....boooodiiii....


ooo...citer bab xcident ni..2 3 hari ni asyik ada xcident jer...
ari selasa ritu...ada lori terbalik..
rabu kemarin... treller lak yang terbalik.... 2 2 tu jadik kat jalan yang ak nak gi keje ni..
ari ni lori dan bas pulak.... tapi sebelah sana jalan pulak...hrmm

dah lepas hiway tadi...sudah lah...
nak sampai ke tempat keje pon jem jugak ka???...jemnya kat pintu masuk jambatan putra ni pulak...aduhaiii...kalau macam ni hari hari...boleh kremmm la kaki maaaakkkk ni nokss


apa apa saja lah pagi ni...
esok2...mintak2 la takde pepe yang berlaku pulak...Insyaallah...

notahati.: patut la jem kat jambatan ni...rini kan ada pengumuman Pm pasal SBPA kat PICC nuuuunn....adessss
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)