♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~"Ombak Rindu"..kutip Rm 4 Juta dalam 4 hari ~



6 Dis – Filem arahan Osman Ali, "Ombak Rindu" mencetus satu fenomena baru dalam industri filem tempatan selepas berjaya mendapat kutipan jualan tiket sebanyak RM4 juta dalam tempoh empat hari tayangannya bermula 1 Disember lalu.  


Malah filem romantis lakonan Maya Karin, Aaron Aziz dan Lisa Surihani turut menewaskan kutipan hari pertama filem pecah panggung Hollywood, "The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1" dengan berjaya mengutip sebanyak RM750,000.

Pengarah yang juga calon kategori Pengarah Filem Terbaik di Festival Filem Malaysia ke-24 berasa sangat gembira dan bersyukur dengan kejayaan filem yang diadaptasi daripada novel karya Fauziah Ashari tersebut.

"Ia adalah satu suntikan semangat buat saya selepas diberitahu berjaya mendapat kutipan sebanyak itu. Saya tidak menjangkakannya tetapi itulah rezeki buat saya dan semua yang terlibat dalam produksi filem ini," ujar Osman.

**************************************
fuhhh...memang hebat filem ni...
dalam 4 hari jer dah mampu kutip RM 4 juta...
kalau dah masuk 10 hari...berapa juta lagi deme dapat ekkk???....

memang hebat...penangan "Ombak Rindu" nih...


notahati :: hrmmm...bile la nak dapat merasa nonton kat panggung ek???

No comments:

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (55) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (56) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)