♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ WaHhh...BeSaR PuNye ~



Assalam semua...


pejam celik pejam celik....dah 2 hari dah kita menjalani ibadah puasa...masuk hari ni jadi 3 hari...  semoga semua nye terus success menjalani nye...


sebut pasal puasa.....lupa lak nak citer.... ari tu kami2 kat opis ni semua dapat BeSAr punyer.....hadiah.....


bess sangat bile dapat ....




wahhh...besarrr punyer....can u seee it...GRed 1...SaIz : BESARRRR....


itu baru di kotak nyer... lom isik nye...meh nengok...






haaa... memang besar besar kan buah nye ...sodap dan puas dimakan...



Kurma SaFia...secantek nama nye....
.....

keluaran Yusuf Taiyoob..



mesti la sorang dapat sekotak...tak yah kongsi kongsi...semua dapat... besar lak tu....besss sangat... tambah2 dapat free lak tu....  sapa yang tak nak......

syukur alhamdulillah... rezki buah kurma ader lagi taon ni...



tersenyum lebar tuan tanah dengan kurma nye...


lom puasa lagi dah dirasmikan dah...sedap sedap......






**tak lupa jugak tuan yang sudi menderma..terima kasih banyak2... semoga bertambah2 murah rezki kami doakan.....Amin ya rabbal al-amin...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)