♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ ReZki BuLan PuAsa tuk RaYa... ~


Bak kata pepatah... ""rezki jangan di tolak musuh jangan di cari...""
nak masuk bulan pose ni...dapat pulak baju ni sepasang...




eh eh... bukan hadiah tapi beli dari si budak opis....CikLynn nama nyer...


nak dijadikan ceriter....
alkisah nye si CikLyNn ni berduyun ke JuaLan PuSPanita...terlihat lah dia si baju itew.... dek kenankan kaler dan bunga nyer.... terus ler si Dia membeli....sampaikan tak terperasan saiz baju itew lebih besar dari saiz nye... kesian dia kan ...kesian......so... baju itew terus la dijualkan kepada tuan tanah ni...


""takpe lah dik oiii...tengok akak pakai pon jadik laa""... ...


alhamdulillah...rezki rezki...boleh ler pakai masa raya nanti...


hrrmmm... kain ader 2 pasang lagi ni... biler lah nak start menjahit nyer pon tak tau... nak anto ke tailor...tak sempat dah... nak jait sendiri... almaklum lah... penyakit ""M""lebih besar pengaruh nyer... entah sempat entah tidak nak pakai masa raya ni...
...


opsss... sebut pasai raya... lupa lak...ari tu ader jugak beli kain semayang baru ni...




ala ala bunga tulip berwarna biru... cantikk sangat......sangat suker dengan itew kalerr...ingat ingat kalau takder keuzuran...mau juga pakai wat semayang raya nanti...barulah bolleh panggil Kain SeMayang Raya...yer dakk???...


hrmmm.. ape ape jer lah...janji aiii LIKE...  : )
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)