♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ CiSkEk vs OVen BaRu ~



kalau tadi...n3 pasal Si Omak nyer eXcited dapat oven baru... yang ni lak.....pasal  si anak nyer pula....yang terlebih2 excited sebab dapat CiSkeK dari Oven Baru....


""besss nye mama.... cantek nye kek ni mama... mama buat tuk arijadi kitaorang ker????""kata depa ber2 tu...


semangat sungguh bile tengok si Omak letak kan blueberry atas CiSkeK... terus suruh di potong tanpa sempat si Omak nye men'snap gambar kek nye....



adik sepotong...




abang sepotong...




dah bagi tu... baru la dapat di'snap gambo nyer... ini lah kek yang terhasil dari oVeN baRu OmaK nyer...
cantek molek...  



dengan lapisan biskut oreo yang lazatt..




sampai menjilat jari...yum yummy...



tapi bile dah tinggal separuh dari kek nye.. si abang mula lah terbalik kan kek nye ke atas...
bile di tanya kenapa??? tau tak ape jawab nye???....




 ""mama... tak bess la buah nyer ni masam...abg suka yang cekelat nye ajer.... sedap"""... terus dimakan ciskek ngan biskut nyer sahaja... blueberry di buang nyer ke tepi....alahai... macam macam kesah...kan budak2 ni......


seb bek la Si Adik nye makan....tak banyak songeh...suker sangat dia dengan kek itewww... siap leh suruh si Omak nye simpan kan yg lebih tu.... nak makan sok pagi...aloloooo... sian nye...


hajat di hati nak ler merasa sedikit...tapi ... tak sampai hati la pulak ... hrmmm...tengok anak2 makan pon cukup laaa...kan kan...len kali leh buat lagi...CisKeK CisKek...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)