♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ ALhamdulillah...LeGa SudAh ~



dah siap pon...cuma tunggu p hantar pejabat post jer...


oohh...sebelum tu leh ler upkan gambo lauk sahur tadi...
kebelakangan ni sahur cam tak berapa nak lalu dah...
agaknye mood raya dah kembali menggugat dalam jiwa kot...


hrmmm....rindu maa...rindu masakan maa...rindu adik badik...rindu sedara mara...
mokmah...mokyoh..kaklong...kakRa....mekDaa....rindu kampung halaman...huhuhu...
dah lama rasa nye tak jumpa mak dan mereka2 semua...sedih nyeee..huuuuuuu...


pic pcik gugle
..............................
..............................
..............................


opsss ...ssyyuhhh syuhhh....terlebih sudah sedih nye...


huhuhu... berbalik pada citer sahur...
mak makan ni aje lauknye...




sambal bilis dan nasi putih...dan juga lebihan kueh semalam...



the besss karipap sardin...



kalau ikut kan...sebelum ni..mak cuma panaskan balik lauk lebihan berbuka jer...tapi tadi mak buat sambal bilis sendiri... sebab nye 


malam tadi berbuka ngan kueh dan nasi kerabu jer... takde beli lauk pauk macam selalu...lagi pon berbuka ngan anak2...si apaknye berbuka kat opis....


hrmmm... cukup lah dulu yaa...jap gi mak sambung lain....
nak p pejabat poss dulu...babaiii

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)