♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ MiA on dia Ways ... ~



kalau sebut pasal jalan2...@...ronda2... 
orang pertama yang akan jawab....""NaK""...mesti lah Si BuDak kat bawah ni...


xcited sangat...
asyik ""nak"" jer... kalau tanya si AbaNg2 nyer pon dia yang jawab dulu...
PEkA betul si dia nih...



bile masuk keta... ini lah keje nyer... kalau tak minum susu...minum airrr .... dah habis kena refill balik...kalau tak mengamuk la jawab nyer...






pandai lak tu...
dah minum mesti tutup balik botol nye kemas2....






tapi... pusing kiri.... pusing kanan...




last last dihulurkan kat tangan Si OmaK... mintak tolong tutup rupa nyer...






dah tutup... mesti la di simpan di tempat yang selamat...
mana lagi kalau tak pocket dashboard tempat nyer....
selamat lah dari si AbNg2 nyer...




from the beginning till the end step... she's do it...
sooo clever....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)