♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ MaNa LaGi kaLaU x Ke PpUm ~



sepeti biasa la...


kalau tak nampak muka kat opis...mesti ader orang yang nak menanya @ nak mencari nye...yer dak????.....
kalau kite ader...langsung tak di tegur nyer...tapi... bile tak nampak...pandai lak nak mencari...


susah kan kalau dah jadik orang glamer ni...
ader susah... takdo pon susah...


kat wah ni antara soalan2 yang biasa ku dengar....bila come to opisss...




aiiikkk...
ader kamu yer????...ingat kan cuti.....
....
@
....
ehhh....tak nampak pon pagi tadi....ader ker????....
...
& yang paling besss nyer biler deme tanya cam kat wah ni...
....
lama tak nampak...masuk lambat ker????..




aduiiii yaaa...
padahal....bukan nyer deme tak tau....setiap minggu setiap bulan aku mesti ke sini ni haa..


MaNa LaGi kaLaU x Ke PpUm... rumah ke2 si MiA ler.... pagi ni si KeCiK tu kena wat screening mata dulu... 


riso jugak bile nengok si KeCik tu....kalau menelek benda mesti tengok sampai rapat ke muka...


.... tak nampak ker dia??? (mustahil) ...@ ...rabun ker dia???...(mungkin)...ermmm... kalau rabun... kena la cepat2 cari ubat....kan...


maner la kita nak tau kan....dah nama nye budak kecik...bukan leh cakap lagi... nampak ke tidak nye...cuma bile dia tengok tu...kita tau ler dia tengok.....tapi tak der lak nampak aper yang dia nampak....jelas ke double ke triple ker.... itu yang nak kena check dulu tuh.....


issshh...tetiba lak rasa takut jer nak wat screening nih... kalau dulu satu dorm tu leh dengar si KeCik tu menjerit meraung... isshhh ishhh... anak nye yang nak kena screening...OmaK nyer pulak yang lebih lebih nak takooottt.... ni apehalll......


apehallllL...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)